Sayfalar

11 Aralık 2010 Cumartesi

Amigurumi Pembe Şeker Bebek

Posted by Şule |

9 yorum:

evinnesesiveamigurumi dedi ki...

pembiş naber ay saçlarına bayıldım şule eline sağlık canım.

Filiz dedi ki...

merhaba Şule,ben de amigurumi yapıyorum ama yeni başladım.şimdi de amigurumi bloglarını araştırıyorum,senin yaptıklarına bayıldım canım ne kadar marifetlisin..ben de böyle güzel şeyler yapmak istiyorum,blogunu hemen izlemeye aldım,sen de bana uğrar mısın?
filizinevi.blogspot

görüşmek üzere
sevgiler

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık canım sevgiler

şule dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlar birde yüzüne ifade vermekte zorlanmasam :)

yaseminkale dedi ki...

uzun bir aradan sonra şeker kız iyi geldi....

All So Cute dedi ki...

cok sevimli olmus, renkleri cok uyumlu olmus, nefis olmus :)

Arabell dedi ki...

Keşke ben de kızıma yapabilsem çok hoş olurdu.. Orta yerimden çatlıyorum yapamıyorum diye, ama tığı işi çook sıkıyor beni.. bir gün sizin yüzünüzden balonum patlayacak ben de elime tığı alacağım hee.. ((^_^))

esen dedi ki...

Merhaba beni ziyaret etmişsiniz iadeyi ziyarette bulunmaya geldim ve de bebeklerinizi çok sevdim.Bende izleyeceğim sizi sevgiler.
Esra

sibel dedi ki...

şulecımmm izleyıcılweın arasına gırdım ama uye naıl olacam canımm....

Yorum Gönder

İzleyiciler

 

amigurumiforum face