Sayfalar

7 Eylül 2010 Salı

Amigurumi Palyaço

Posted by Şule |


PALYAÇO :)

9 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

çok sevdim bunuuuu ellerine sağlık,iyi bayramlar canım

yaseminkale dedi ki...

ne kadar renkli şuleee:)) ellerine sağlık canım sonunda yapmışsın :)) bi kaç foto daha koysaydın ya :))

SMİLENA dedi ki...

saçına bayıldım.eline sağlık .iyi bayramlar canım

şule dedi ki...

çok teşekkür ediyorum. sanada iyi bayramlar canım

asosh dedi ki...

şulecim geçmiş bayramın mubarek olsun canım...
eline sağlık

Esce dedi ki...

gercekten şirin olmuş şule elıne sağlık

Renkli Parmaklar dedi ki...

rengarenk çok tatlı:)

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

çok cici olmuş elinize sağlık sevgiler

Arabell dedi ki...

Amigurumi ile hiç bir alakam yok, tesadüfen sitenize uğlaştım ama çok hoş şeyler yapmışsınız ellerinize sağlık hepsine tek tek baktım.. sizi izlemeye aldım..

Yorum Gönder

İzleyiciler

 

amigurumiforum face