Sayfalar

12 Ağustos 2010 Perşembe

Amigurumi Bebek

Posted by Şule |
Yeni doğmuş bebek...

7 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

emziğini sevsinler çok şeker olmuş eline sağlık canım.

gulseyhan dedi ki...

çok tatlı elınıze saglık

yaseminkale dedi ki...

şuleee çok cici olmuş bu ama inan kafası gövde kadar oluyo yeni doğmuş bebeğin... allahım sanada nasip etsin inşallah....
ellerine sağlık canım...

asosh dedi ki...

ayy çok tatlı olmuş şekerimmm eline sağlık bana mı yaptın?

Adsız dedi ki...

http://www.etsy.com/people/oyunarkadaslarim/feedback linki inceleyiniz. yandaki takipcilerde çıkarmanızı tavsiye ediyorum bu kadını nasıl olurda siz kendi çabalarınızla üretmeye çalışırken bu kadın tutuluyo anlamıyorum. ayşen

şule dedi ki...

Ayşen hanım ilginiz için teşekkür ediyorum oyunarkadaslarim dediğiniz takipçi nerde linke baktım daha net olursanız sevinirim :)

All So Cute dedi ki...

Ayyy cok seker olmus :)

Yorum Gönder

İzleyiciler

 

amigurumiforum face