Sayfalar

7 Nisan 2010 Çarşamba

Amigurumi Kayyu

Posted by Şule |




KAYYU ....

10 yorum:

evinnesesiveamigurumi dedi ki...

CANIM ELİNE SAĞLIK.BU ARADA ANTEPLİYMİŞSİN ANTEP ÇOK GÜZEL BİR YER ARKADAŞLARIM VAR SENDE ANTEPTEMİ OTURUYORSUN.

edaca dedi ki...

:)) cok sevımlı olmus sulem bı ben ormedım galıba bende yakında orerım :)) ellerıne saglık

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık canım çocukların yeni sevgilisi oldu kayyu.

yaseminkale dedi ki...

:)))) hoşgelmiş caillou... en kısa zamanda minik sahibiyle buluşmasını diliyorum...

asosh dedi ki...

sevimli şeyy....yine sen tarzı olmuş...eline sağlık şekerim

SMİLENA dedi ki...

oy oy bitane daha kayyu.eline sağlık şuleciğim

asimelek58 sizlerle dedi ki...

canım senin için sayfamda ödülüm var gelir alırsan sevinirim sevgiler

asosh dedi ki...

şulecim yeni oyuncaklarını bekliyorum ben yapamıyorum bari senden fikir alalım

Ashley dedi ki...

Yoksun uzun süredir Şule abla, nerelerdesin ?

şule dedi ki...

hepinize çok teşşekür ediyorum

Yorum Gönder

İzleyiciler

 

amigurumiforum face