Sayfalar

3 Nisan 2010 Cumartesi

Amigurumi Güneş, Bulut,Yağmur

Posted by Şule |

Kapı süsüm ...

5 yorum:

Esce dedi ki...

çok şirin ellerıne saglık canım ben kapıya assam hemen goturürler.

yaseminkale dedi ki...

cnm çok güzel olmuş... ellerine sağilık

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım ellerine sağlık çok şirinler harikasın.

evinnesesiveamigurumi dedi ki...

BU ÇOK ŞEKER OLMUŞ BENDE KIZIMIN KAPISINA ÖRÜCEKTİM Bİ ARA KISMET OLMADI AMA ARTIK ÖRMEK LAZIM KAPIMIZ BOŞ DURMASIN BEBİŞTE GELDİ.ELLERİN DERT GÖRMESİN.

Ashley dedi ki...

Yasemin abladaki yorumunu örüp takıldım geldim buralara.Çok güzel.Gerçekten çok başarılı, yurtdışında bunları yapıyor olsaydınız inanın burdakinin en az 3 kat değeri saygı sevgi görür ve satış yapardınız.Hamburg'da yaşarken bunları yapan bir abla vardı bir 20 cm kadarlık kuklayı(örgü bebek yani ) 40-45 liraya satıyordu. Size başarılar diliyorum,çok güzel hepsi.
Sevgiler
Ashley

Yorum Gönder

İzleyiciler

 

amigurumiforum face