Sayfalar

7 Ocak 2010 Perşembe

Amigurumi Maymun Tuğba Doğan

Posted by Şule |












































Karadeniz insanın bırakıp gittiği : Buz gibi suyu, mis gibi havası , bol yeşillikli , biz memurların yaşamak zorunda olduğu , yeme içme ihtiyaçlarımızı bile zor karşıladığımız Irmaklarda tanıdım Tuğba Doğan'ı köyümüzün güzel ögretmeni.Yokluktan örgüye heves ettik. Ördük ,ördük ,ördük....... sonra ben amici oldum :) Ben mekeze geldim. Tuğba kaldı köyünde.Bir gün telefon geldi . Bende Amigurumici oldum diye .İşte Size TUĞBA DOĞAN'IN güzellikleri yakında ona da bir blog açarız. Aramıza hoşgeldin Tuğba :) Ellerine sağlık canım

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim.Hepsi senin sayende bana ışık oldun bende elimden geldiği kadar üretmeye çalışıyorum.Daha güzellerini üretebilmek ümidiyle:D Tuğba Doğan

yaseminkale dedi ki...

tebrik ediyorum tuğbayı aynen devam kızlar :)

şule dedi ki...

canımya ne demek herzamn elimden geldi kadar yardım ederim ama yetenek senin özünde var :)

asosh dedi ki...

ihiii maymuş çok şeker ...eline sağlık arkadaşımın arkadaşı....

yaseminkale dedi ki...

aaa maymun ikilenmiş :)))

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

çok şeker olmuşlar tebrikler tuğbaya blog açmaya karar verirse banada bildir tanıtır bir merhaba deriz. sevgiler canım

Adsız dedi ki...

öncelikle canım arkadaşım,esin kaynağım şulecin olmak üzere hepinize teşekkür ederim güzel yorumlarınız için.İki işi nasıl yürütebilirim bilmiyorum ama inşallah bende bir blog açarım ve aranıza katılırım. Desteklerinizi bekliyorum :))))) TUĞBA

Yorum Gönder

İzleyiciler

 

amigurumiforum face