Sayfalar

24 Kasım 2009 Salı

AMİGURUMİ BEN TEN

Posted by Şule |




















5 ve 9 yaş erkek çocuklarına hitap eden Ben Ten çizgi filmi karakterlerinden Güncelleme imiş Asosh serkuşundan ögrendik. serkuş bu güzel bilgi için sagol. Boyu yaklaşık olarak 25-28 cm , el parmaklarını çalıştım farklı ayak yapmasını bilmediğim için ayağı yine düz oldu bu ayagı hiç sevmiyorum kolay ayak yapımı ögrenmem lazım .Sevgili yaseminin zannedersem 21 mm olan  gözlerinden taktım. yeşil çizlerini iğneyle yaptım yorumlarınızı bekliyorum hanımlar görüşmek üzere

8 yorum:

asosh dedi ki...

canım eline sağlık benim oğlan görünce bu yaratığın ismini de söyledi -güncelleme- imiş bu benten karekterinin adı...
www.yumakyumak.com sitemize de atmışsın çok teşekkür ederim elişlerinin devamını diliyorum...

şule dedi ki...

tamam asosum ekliyeyim bari adını teşekkürler

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
gulseyhan dedi ki...

şulecim elıne saglıkbende ınsan halını örmustum blogumda var tabıkı cızgı fılmı ızleyen oglumun ıstegıyle ormustum

şule dedi ki...

teşekkürler gülseyhan seninde ellerine saglık

http://yaseminkale.com/ dedi ki...

oooooohhh işte budur şulemmm
harika olmuş ayak için sana foto göndereceğim
bayıldım ya minik sahibi ne diyecek acaba bunu görünce süper

şule dedi ki...

bende merak ediyorum yaseminim görsün bakalım :)bu arad hamaratlığım üzerimde uzun kulağa başladım kulak kuyruk bitti kafa yarım oldu :)

karabidikim dedi ki...

Bayramınız Mübarek olsun.Mutlu huzurlu bayramlara...

Yorum Gönder

İzleyiciler

 

amigurumiforum face